Retail+
Retail+
Sådan rekrutterer og fastholder du Generation Z
Retail på skrump – Vægttabsmedicinens overraskende påvirkning på detailhandlen
Analyse: Fire kampe, der vil præge dagligvarebranchen i 2024
Interview Aalborg Storcenter: Fra mavefornemmelse til målbar data med AI
Analyse: Samarbejde, mod og oplandsindsigt kan sikre danske shoppingcentre succes
Ny undersøgelse: Fremgang, Fart og Forbrugsfornuft: Det Danske Forbrugslandskab i 2024
Tre skridt til mere bæredygtig retail
Leder
Klædt på til fremtiden
Hos Retail Institute Scandinavia brænder vi for retail og forbrugeradfærd, og det har gjort os til førende eksperter på området. Vi skaber værdi for vores medlemmer og kunder ved at hjælpe dem til vækst gennem viden, indsigt og erfaring.
Det sker
Det sker
medlem
medlem
Retail Institute Scandinavia
Vi er et videnshus med ekspertise i retail. Hos Retail Institute Scandinavia brænder vi for retaiI og forbrugeradfærd med mange års erfaring indenfor begge områder. Vi skaber værdi for vores medlemmer og kunder ved at hjælpe dem til vækst gennem viden, indsigt og erfaring. Vores kunder er fremtidssynede og innovative retailere, brands og leverandører hertil, og vi hjælper og rådgiver gennem et tæt, åbent og naturligvis fortroligt samarbejde med forståelse for vores partneres position og strategi.
Med på de nyeste trends
Gennem dataindsamling, analyse, monitorering og inspiration fra udlandet – lokal viden i kombination med globalt udsyn – holdes vores medlemmer konstant opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for retail og forbrugeradfærd. Professionelle aktører i dagligvare- og detailbranchen får med et medlemskab en sparringspartner, der har et dybdegående kendskab til udfordringerne på den globale detailhandelsscene.